Kaviokuja 8 FIN-20380 TURKU
Ma - Pe 7.30 - 16.00
HomeToimitustavat ja hinnat

Toimitusehdot (yksityiskaupassa)

Voimassa 01.01.2015 alkaen

1. Verkkokauppa

Mepratuote Oy (Y-tunnus 2735806-1) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja Ahvenanmaalle. Tuotteiden hinnat sisältävät Suomen arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tarjoamme tuotteillemme tyytyväisyystakuun, joka takaa verkkokauppamme turvallisuuden. Tilaamasi tuotteet toimitetaan luvatussa ajassa ja moitteettomassa kunnossa. Maksettuasi tilauksesi verkkokaupassa saatte tilauksen vastaanottamisesta vahvistuksen ilmoittamaanne sähköpostiin, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

2. Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja käytetään vain tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen sekä omiin markkinointitarkoituksiimme asiakkaan niin halutessaan. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin Mepratuote Oy:n toimitusehtoihin.

3. Maksaminen

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Paytrail Oyj (ent. Suomen Verkkomaksut Oy, y-tunnus 2122839-7) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista.

Tuotteet ja niiden lähetyskulut maksetaan tilauksen yhteydessä.

Paytrail Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi.

4. Maksutavat

Kortilla maksaessasi kauppa syntyy asiakkaan ja Mepratuote Oy:n välille. Mepratuote Oy toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä toimittaa tuotteet tai palvelut ja käsittelee mahdolliset reklamaatiot.

4.1. Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla verkkopankkien maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki ja Ålandsbanken.

4.2. Luottokortit

Maksutapoina ovat: Visa, Visa Electron, MasterCard ja American Express -kortti.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830

5. Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus ja vahvistus onnistuneesta maksusta.

6. Toimitustapa ja -kulut

Tilausten toimitustapa on valittavissa seuraavista: nouto myymälästä, Posti ja Matkahuolto. Jos toimitustavaksi on valittu ”Nouto myymälästä” asiakkaalle ilmoitetaan, kun tilaus on noutovalmiina. Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Lähetyksiä voit seurata lähetystunnuksella.

7. Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1 – 5 arkipäivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupassa kyseisen tuotteen kohdalla.

8. Vaihto- ja palautusehdot

8.1. Tuotteen palauttaminen ja tilauksen peruuttaminen

Jos et ole tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä. Peruutusilmoitus on tehtävä 14 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta ja palautettava tavara 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta.

Palautuksesta ja vaihdosta on ilmoitettava Mepratuote Oy:hyn! Huomioithan myös, että pelkkä tavaran noutamatta jättäminen tai palauttaminen ei riitä kaupan peruuttamiseksi.

Ilmoituksen voit tehdä sähköpostitse osoitteeseen myynti@mepratuote.fi tai verkkokaupan verkkosivujen alaosan kohdasta ”Asiakaspalvelu” löytyvällä palautelomakkeella. Liitä palautettavaan lähetykseen AINA kopio palautuslomakkeesta TAI lähetyksen mukana toimitettu lähetyslista sekä tilinumero IBAN muodossa. Näin voimme kohdentaa palautuksen ja hyvitykset oikealle henkilölle ja tilille.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Myyntipakkauksen pitää olla ehjä sekä sisältää kaikki pakkaukseen kuuluvat osat ja dokumentit. Palautusoikeus ei koske erikoistilattuja tai mittatilaustuotteita (kuluttajansuojalaki 16§) ja tämä on mainittu kyseisen tuotteen kohdalla verkkokaupassa.

Peruutuksesta aiheutuvista palautuskuluista vastaa asiakas. Mepratuote Oy ei lunasta posti- tai bussiennakkona palautettuja lähetyksiä. Jos palautus on lähetetty ”vastaanottaja maksaa rahdin” lähetyksenä, hyvitetään palautettavan tuotteen hinta palautuslomakkeella mainitulle tilille vähennettynä palautuskustannuksilla.

Asiakas on velvollinen säilyttämään palautusasiakirjoista tarvittavat kopiot. Postin asiakaspalautuksesta saatava pakettilähetyksen seurantatunnus on ainoa keino lähettämisen todistamiseksi.

8.2. Lähetyksen pakkaaminen

Pakkaaminen on lähettäjän vastuulla. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta tuotteet eivät vahingoitu kuljetuksessa. Suosittelemme käyttämään aina tuotteen alkuperäistä pakkausta tuotteen kuljettamiseen.

Palautusosoite:

Mepratuote Oy

PALAUTUKSET

Kaviokuja 8

FIN-20380 TURKU

8.3. Reklamaatio

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai verkkosivuiltamme löytyvällä yhteydenottolomakkeella, jos tilaamasi tuote on väärä tai virheellinen ja haluat tehdä reklamaation.

Ilmoitettuasi meille reklamaation syyn, lähetämme sinulle palautusohjeet sekä palautus-tunnuksen. Reklamaatiopalautukset tapahtuvat pääasiassa Posti Oy:n asiakaspalautuksena. Väärin tai virheellisesti toimitettujen tuotteiden palauttaminen on Teille aina maksutonta.

Kun jätät reklamoitavat tuotteet postiin, on hyvä säilyttää saamasi kuitti palautuksesta, kunnes saat ilmoituksen sähköpostiisi, että olemme vastaanottaneet tuotteet. Hoidamme reklamaation mahdollisimman nopeasti.

Tapauskohtaisesti korjaamme tuotteen, saat uuden tuotteen tilalle tai korvaamme tuotteesta maksamasi hinnan. Viallisista tuotteista hyvitämme kaikki kulut mukaan luettuna lähetyksestä ja palautuksesta aiheutuneet postikulut.

Muista kuitenkin aina ensin ilmoittaa reklamaatiostasi ja odota ohjeitamme.

8.4. Rahojen palauttaminen

Jos peruutat tilauksesi, palautamme tuotteiden hinnan toimituskustannuksilla vähennettynä viimeistään 14 päivän kuluttua vastaanotettuamme palautettavat tuotteet. Suoritamme palautuksen palautuslomakkeella ilmoitetulle tilille.

Mikäli palautat vain osan tilauksesta, palautetaan sinulle vain palautettavien tuotteiden hinta ilman toimituskuluja.

Viallisista tai väärin toimitetuista tuotteista hyvitämme kaikki kulut mukaan luettuna lähetyskulut.

Huom! Viallisten tuotteiden palautus veloituksetta ja täysimääräinen hyvitys lähetyskuluineen edellyttää aina reklamaation tekemistä asiakaspalveluumme ENNEN tavaran lähettämistä takaisin (katso kohta Reklamaatiot).

9. Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa. Jos paketti on vioittunut postissa tai Matkahuollossa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin/ Matkahuoltoon.

Muista tarkistaa paketin kunto heti noudettaessa sen Postista tai Matkahuollosta.

Lähetyksiin, palautuksiin ja reklamaatioihin liittyvissä kysymyksissä voitte olla yhteydessä asiakaspalvelumme kautta.

Varmimmin tavoitat meidät sähköpostitse osoitteessa myynti@mepratuote.fi tai puhelimitse numeroon 02 275 0111.

Toimitustavat ja hinnat

Nouto myymälästä

Kaikille verkkokaupasta tilatuille tuotteille voidaan toimitustavaksi voidaan valita “Nouto myymälästä”.

Tilaus on normaalisti noudettavissa Mepratuote Oy:n toimipisteestä 1 – 4 arkipäivän kuluttua. Ilmoitamme aina tilauksen yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiin tai puhelinnumeroon, kun tilatut tuotteet ovat noudettavissa. Älä nouda tuotteita ennen kun olette saaneet ilmoituksen.

Noudettaessa tilatut tuotteet myymälästä, muista ottaa mukaan verkkokaupasta saatu tilausvahvistus ja henkilöllisyystodistus, kuten ajokortti tai passi. Noudettava tuote säilytetään noutomyymälässä varattuna 30 vrk ilmoituksesta, ellei toisin ole sovittu.

Toimituskulut: “Nouto myymälästä” on aina maksuton.

Nouto-osoite:
Mepratuote Oy
Kaviokuja 8
FIN-20380  TURKU

Posti

Postin toimitushinnat riippuvat lähetyksen painosta. Tilattaessa tuotteita verkkokaupasta, tilattujen tuotteiden toimituskulut on nähtävissä siirryttäessä ostoskorin kassalle ennen maksua. Emme toimita postitse yli 30 kg:n lähetyksiä.

  • Nouto omasta Postista (Posti Economy)

Nouda tilaamasi tuotteet omasta Postista. Nouda tilauksesi valitsemastasi postista. Saat ohjeet paketin saapuessa tekstiviestillä. Paketti on ilmastoystävällinen Posti Green-lähetys.Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella. Ota henkilöllisyystodistus mukaan kun noudat lähetystä. Huom! Posti säilyttää paketteja Postin palvelupisteissä ja pakettiautomaateissa 7 päivää.

  • Nouto valitsemastasi Postista (Posti Economy)

Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postista. Nouda tilauksesi valitsemastasi postista. Saat ohjeet paketin saapuessa tekstiviestillä. Paketti on ilmastoystävällinen Posti Green-lähetys. Ota henkilöllisyystodistus mukaan kun noudat lähetystä. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella. Huom! Posti säilyttää paketteja Postin palvelupisteissä ja pakettiautomaateissa 7 päivää.

  • Postin Express

Postin Express on helppo tapa vastaanottaa lähetys. Lähetys on tarkoitettu pääasiassa yritysasiakkaille. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella. Saat tilaamasi tuotteet työpaikallesi lähettämistä seuraavana arkipäivänä viimeistään klo 14. Ei ennakkoilmoitusta. Mikäli et ole paikalla, tilauksesi on noudettavissa saapumisilmoituksessa kerrotusta paikasta. Ota henkilöllisyystodistus mukaan.

  • Postipakettien lähetyskulut
 Lähetyksen paino Mouto omasta postista taivalitsemastasi postista(Posti Economy) Toimitus asiakkaalle(Express – Posti 14)
 0 – 10 kg8,50 € 13,00 €
 > 10 – 15 kg12,50 € 17,50 €
 > 15 – 35 kg18,00 € 24,00 €

  Matkahuollon bussipaketti 

Tilauksesi toimitetaan valitsemaasi Matkahuoltoon. Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa.

 Lähetyksen paino Matkahuollon rahtikulut
 0 – 5 kg13,00 €
 > 5 – 20 kg17,00 €
 > 20 – 40 kg29,00 €
 > 40 – 50 kg36,00 €

Seuraa lähetystäsi kätevästi puhelimellasi Paketit sovelluksella. Sovellus ladattavissa Lataa Paketit-sovellus App Store- tai Google Play-kaupasta.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Kuva
  • SKU
  • Rating
  • Hinta
  • Varasto
  • Saatavuus
  • Lisää ostoskoriin
  • Kuvaus
  • Sisältö
  • Paino
  • Mitat
  • Lisätiedot
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Vertaile
X